Ervaring

Ervaring leerde mij dat de klanten vaak wel symptomen kunnen omschrijven maar nog zoeken naar de juiste precieze taal om aan te geven wat ze willen verbeteren, veranderen of waarin ze concreet willen groeien. Bijna iedereen worstelt daarna met de vraag hóe dan wát precies te doen. Waar en met wie dan een stap te zetten om de gewenste situatie in de praktijk te realiseren. Anders gezegd: hoe die wensen of verlangens om te zetten naar werkelijkheid via daden.


Naast coach, trainer en adviseur fungeer ik daarom voor veel mensen ook als proces regisseur. Deze rol kan je vergelijken met die van een huisarts. Ik ben een eerste aanspreekpunt voor klanten die op zoek zijn naar een volgende stap, die puzzelen met een persoonlijk vraagstuk. Klanten kunnen met een breed scala aan persoonlijke vragen langskomen voor een eerste gesprek op mijn spreekuur in Twisk.

Ik heb in de loop der jaren diverse organisatie in met name de zorgsector, overheid, welzijn en onderwijs mogen helpen bij vraagstukken.

Een greep uit mijn portfolio: